Trening EMS a trening klasyczny

Trening EMS a trening klasyczny

 

Trening Ems a klasyczny trening na siłowni

 

Dzięki Treningowi EMS osiągniesz lepsze rezultaty w znacznie krótszym czasie!

 

 

Jedną z najważniejszych i najbardziej wyrazistych różnic pomiędzy treningiem EMS, a tradycyjnymi ćwiczeniami na siłowni jest fakt, że podczas ćwiczeń w kamizelce nie obciążasz stawów ani kręgosłupa. Sprawdź, jak za pomocą swojego ciężaru ciała możesz budować masę mięśniową. Bez treningu EMS nie mógłbyś ćwiczyć i osiągać takich efektów!

 

Impulsy wysyłane podczas treningu EMS docierają również do głębiej położonych włókien mięśniowych, przyczyniając się do ich wzmocnienia 5 razy szybciej niż przy normalnych ćwiczeniach.

Siedzący tryb życia, brak czasu na aktywność fizyczną są przyczyną osłabienia gorsetu mięśniowego a co za tym idzie licznych dolegliwości kręgosłupa. Badania dowodzą, że rytmiczne napinanie mięśni podczas stymulacji pełni funkcje zbliżone do różnych form masażu ciała, a to sprzyja wielu procesom, które są korzystne nie tylko dla samych mięśni. Poprawia się napięcie tkanki łącznej i lokalne krążenie krwi oraz płynów tkankowych. Większe dotlenienie krwi sprzyja lepszemu spalaniu tłuszczu.

 

  KRYTERIATRENING
EMS
KLASYCZNY
TRENING
Treningi w tygodniu2 razy w tygodniu3-5 razy w tygodniu
Ryzyko kontuzjibrakwysokie
Utrata wagi i tkanki tłuszczowejdo 3 razy szybciejstandardowo
Przyrost mięśni głębokichdo 5 razy szybciejstandardowo
Ilość spalonych kalorii podczas treninguod 500 do 1000 kaloriido 500 kalorii
Widoczne rezultatypo 4-6 sesjachpo 15-20 sesjach
Redukcja cellulitutaknie
Przyspieszenie metabolizmutaknie
Wymagany czas treningutylko 30 minutokoło 90 minut
Trening mięśni grzbietowych/szkieletu mięśniowegozawszetylko podczas niektórych ćwiczeń
Obciążenie stawówznikomepodwyższone